Cinci autobuze ale firmei de transport Transevren din Constanţa s-au întors de la reparaţii tot stricate, societate de service MHS Otopeni Truck&Bus SRL spunând că nu mai sunt în garanţie.
Patronul Transevren, Omer Kenan a declarat că a achiziţionat în anul 2008 cinci maşini nou-nouţe, dotate cu motoare Man. „Ele erau în garanţie. Le-am trimis la Bucureşti să le repare, însă acolo au spus că nu au schimbul de ulei unde trebuia şi n-am rezolvat nimic“ a spus el.
Schimbarea injectoarelor costă 5.000 de euro
Având în vedere că sindicatul celor de la Transevren este afiliat la Federaţia Naţională a Sindicatului Şoferilor, filiala Constanţa, preşedintele acesteia, Lică Neagu a considerat normal să se implice şi ei. „Sunt foarte dezamăgit faţă de argumentele pe care le-a prezentat şeful de service de la firma de reparaţii, mai ales că după 300 de kilometri parcurşi în filtrul de motorină s-au găsit gărgăriţe, musculiţe şi alte zburătoare. Acum va fi întocmit un dosar complet, exact ca la Securitate, pe care ei îl vor trimite în Germania pentru a fi dat avizul de schimbare a injectoarelor, operaţiune care costă în jur de 5.000 de euro“.
Ei au mai declarat că din cauza firmei care ar fi trebuit să asigure service-ul la maşini cinci şoferi nu au de lucru. „Cred că cei de la service ori nu ştiu că Man este o societate de marcă în lumea auto ori cei care construiesc această marcă vor să se compromită prin faptul că nu ştiu să facă marketing nefiind capabili să ofere clientului anumite avantaje, deşi acestea-s cuprinse în contractul de vânzare-cumpărare“.