Google, detinatorul celui mai popular motor de cautare din lume, intampina greutati atunci cand e vorba de solutionarea problemelor utilizatorilor, deoarece nu a pus la dispozitie un serviciu performant de relatii cu clientii, scrie The New York Times, care dedica un spatiu larg acestui subiect sub titlul: "Hei, Google, e cineva acasa? ".
Spre exemplu, utilizatorii Nexus One, primul telefon mobil al companiei, lansat saptamana trecuta, au probleme in a primi asistenta din partea Google. Nu exista un numar de telefon la care utilizatorii pot cere ajutor, iar Google ofera suport doar prin e-mail, iar raspunsurile pot veni si in 48 de ore, potrivit datelor publicate de companie.
Nexus One functioneaza pe platforma Android, dezvoltata de Google, si este produs de compania taiwaneza HTC, cel mai mare producator de smartphone-uri cu Windows Mobile. Nexus One are un display de 3,7 inchi (9,3 cm), o memorie RAM de 512 MB, un card microsd de 4 GB (care se poate extinde pana la 32 GB) si o camera foto de 5 megapixeli.
Spre deosebire de celelalte telefoane care functioneaza pe platforma Android, Nexus One nu se gaseste in magazine putand fi cumparat direct de la Google. El poate fi achizitionat la un pret de 179 de dolari (152 de euro) la un abonament pe doi ani in reteaua
T-Mobile din Statele Unite sau cu 529 de dolari (360 de euro) la liber.
Inca de la lansarea telefonului de pe 5 ianuarie, clientii au inceput sa se planga cu privire la Nexus One. Principalele nemultumiri sunt legate de viteza mica de acces la internet, viata scurta a bateriei sau probleme cu touchscreen-ul. Google, obisnuit sa ofere ajutoare minimale pentru dispozitivele sale, a fost nepregatit pentru aceasta avalansa de plangeri.
Primii cumparatori ai dispozitivului, precum Kiran Konathala (27 de ani), programator din Long Beach, New Jersey, s-au plans cu privire la apelur