În decembrie 2009, traficul a crescut cu aproape 25%, faţă de aceeaşi lună din 2008
Cifrele afişate pentru acest interval arată că problemele economice actuale nu afectează comerţul electronic
Comerţul online a mai dat o dată dovada că este o industrie care creşte şi care sfidează climatul economic nefavorabil prin care trece şi România, iar de sărbători s-a dovedit încă o dată că este loc şi de mai bine, potrivit datelor furnizate de trafic.ro. "Deşi românii au avut parte de Sărbători de criză al doilea an la rând, pe Internet comerţul nu a avut de suferit, dimpotrivă, conform statisticilor trafic.ro, categoria comerţ electronic a cunoscut o evoluţie pozitivă în decembrie 2009, cu o creştere de 24,28% a numărului de vizitatori unici faţă de aceeaşi lună a anului trecut. Numărul de afişări pentru aceeaşi categorie a crescut şi mai mult, cu peste aproape 36,6%", se arată într-un comunicat al site-ului, remis redacţiei.
trafic.ro: De sărbători, pe Internet, românii au dat rochiile de seară pe bocanci
Potrivit statisticilor, după cum arată căutările după cuvintele-cheie pe cele peste 45.000 de site-uri monitorizate de trafic.ro, interesul românilor pe Internet în Luna Cadourilor s-a îndreptat preponderent către netbook-uri, telefoane mobile, în special iPhone, şi îmbrăcăminte sau încălţăminte de sezon, se mai arată în studiul trafic.ro. Astfel, comparativ cu decembrie 2008, căutările pe Internet după cuvântul "netbook" au crescut de aproape 5 ori, cele pentru "iPhone"
s-au dublat (circa 99.67%), la fel şi cele pentru "bocanci"( 101.50%), "geacă" (95.01%) şi "căciulă" (92.70%). "Interesantă este scăderea cu peste 32% a interesului pentru "rochie de seară" sau cu 5.54% pentru "bijuterii", ceea ce indică faptul că, în criză, românii preferă cadourile utile în locul celor de lux, precum şi că petrec mai puţin", au mai preciza