Era 1992 cand Michael Jackson concerta pentru prima data in Romania. 18 ani au trecut de atunci. Rolling Stones, Madonna, Depeche Mode, Metallica si multi altii i-au calcat pe urme regelui pop.
Companii de promovare de concerte au luat nastere si alaturi de ele sistemele centralizate pentru vanzarea biletelor. Piata concertelor din Romania creste considerabil de la an la an, iar banii castigati din aceasta industrie incep sa sfideze criza economica. Mai ales pentru ca, in lipsa altor activitati de timp liber, romanii par sa aleaga varianta mai covenabila (si ca bani si ca timp).
Emagic Entertainment este printre cele mai cunoscute companii de promovari de concerte din Romania. Numele mari pe care le-a adus pe scenele romanesti la B'estfest si nu numai i-au consolidat notorietatea inca din 2003. Intre 2006 si 2009 Emagic a organizat primul spectacol sold-out organizat vreodata pe un stadion in Romania (Depeche Mode), cel mai mare festival international de muzica live organizat la noi in tara (B'estfest 2008 cu 60 de mii de spectatori si Bestfest 2009 cu 70 de mii si de curand nominalizat la UK Festival Awards), concertul Madonna din 2009 precum si o serie de alte evenimente precum Underlondon, World Music Masters, Fusion Studio Weekend.
"Criza de-abia acum incepe sa ne afecteze. Si asta din perspectiva sponsorilor pentru ca bugetele de marketing ale companiilor mari si medii sunt cele mai afectate. Publicul pare sa nu-si refuze insa un spectacol din cand in cand, poate si din nevoia de a iesi din rutina", spune Laura Coroianu, CEO Emagic. Din punct de vedere financiar toti anii de existenta ai Emagic au fost productivi in afara de 2007 care a fost un an de investitii cu prima editie B'estfest - un proiect de lunga durata care "va produce beneficii financiare in timp, nu imediat", sustine Coroianu. "Piata de live entertainment s-a dezvoltat e