Magazinele de profil oferă discounturi chiar şi de 70%, numai să nu rămână cu marfa în stoc
Hervis sport numeşte această campanie "reduceri de după Crăciun"
Retailerii de îmbrăcăminte şi încălţăminte practică după perioada Sărbătorilor de iarnă, începând cu luna ianuarie şi până în luna martie, reduceri la majoritatea produselor pe care le comercializează de până la 70%, pentru a vinde colecţiile de iarnă, informează NewsIn.
Astfel, retailerul austriac de îmbrăcăminte, încălţăminte şi echipament sportiv Hervis Sports a iniţiat campania de reduceri "de după Crăciun" ce se desfăşoară în intervalul 28 decembrie 2009 - 14 februarie 2010, practicând reduceri de până la 70%. "Reducerile sunt de până la 50% până la 24 ianuarie şi de până la 70% până în data de 14 februarie 2010. Ne aşteptăm la o creştere a vânzărilor, atât ca număr de produse, cât şi o uşoară creştere a valorii medii de achiziţie/bon", au declarat reprezentanţii companiei. Hervis Sports operează reducerile în limita stocurilor, în toate cele şapte magazine ale companiei din România, din Militari Shopping şi Liberty Center (Bucureşti), Polus Center (Cluj), European Retail Park (Tg. Mureş), Sibiu Shopping City, Oradea Lotus Market şi Promenada Mall (Brăila). De asemenea, producătorul american de blugi Levi Strauss practică, de la începutul anului, în limita stocului disponibil, o campanie de reduceri de preţuri de până la 60%, la aproximativ toate produsele companiei, în întreaga reţea de magazine.
Tina R ţine reducerile până în martie
Magazinele Polo Garage, marcă turcească de îmbrăcăminte, deţinută de compania Polo Giyim Sanayi Ve Ticaret, operează până în data de 31 ianuarie reduceri la toate produsele companiei de până la 50%. În cadrul magazinelor de îmbrăcăminte marca Mango sunt operate reduceri de preţ la toate articolele de până la 50%. Aici, campania se