Pentru a obţine o perspectivă diferită asupra "brandului Eminescu" şi pentru a găsi metode de a-l eficientiza, am propus un exerciţiu de imaginaţie oamenilor din publicitate. Reprezentanţilor agenţiei GMP, care s-a ocupat de campania electorală a preşedintelui Traian Băsescu, le-am propus o situaţie în care, odată la 10 ani, s-ar reevalua vectorii de imagine din zona culturală şi s-ar organiza "alageri naţionale" pentru statutul de "poet naţional", iar ei ar câştiga pi
Pentru a obţine o perspectivă diferită asupra "brandului Eminescu" şi pentru a găsi metode de a-l eficientiza, am propus un exerciţiu de imaginaţie oamenilor din publicitate.
Reprezentanţilor agenţiei GMP, care s-a ocupat de campania electorală a preşedintelui Traian Băsescu, le-am propus o situaţie în care, odată la 10 ani, s-ar reevalua vectorii de imagine din zona culturală şi s-ar organiza "alageri naţionale" pentru statutul de "poet naţional", iar ei ar câştiga pitch-ul pentru campania lui Mihai Eminescu.
Unui strategic planner de la McCann i-am propus să îşi imagineze că are un client care vine cu un produs puţin prăfuit, de tip Eugenia, pe care să-l rebranduiască şi să-l relanseze pe piaţă într-o formulă de succes. Produsul este Mihai Eminescu. Citiţi în continuare strategiile de comunicare propuse de cele două agenţii de publicitate.
GMP: "L-am 'folosi' pe Eminescu ca momeală pentru un mare concurs de poezie între generaţii"
Andreea Nemens de la GMP a făcut un exerciţiu de imaginaţie totală şi a gândit o campanie ca şi când Eminescu ar fi printre noi.
În varianta în care s-ar fi discutat doar de opera scriitorului, Nemens spune că o variantă de promovare rapidă şi consens general în jurul recunoaşterii titlului de poet naţional ar fi ca statul să-l interzică, să se găsească un politician care să facă asta acum, după 160 de ani. "Ca răspuns, opinia publ