Tânăra are propriul studio de design de încălţăminte şi oferă servicii de analiză de piaţă şi consiliere producătorilor din domeniu pentru pregătirea colecţiilor de încălţăminte.
Diana a intrat în domeniul creaţiei de încălţăminte prin intermediul mamei ei. „În timpul facultăţii, eu am început să fac pantofi «for fun», de distracţie. Mama lucra din anii ’60 în domeniu şi am rugat-o să mă trimită să învăţ pe unde avea ea prieteni, prin diverse fabrici“, povesteşte tânara creatoare.
Mai târziu, Diana a fost cooptată de o cunoscută firmă de încălţăminte şi accesorii. „Cei de la firma «Fiorangelo» au auzit de mine şi m-au chemat la o probă. Aşa am ajuns să lucrez în colaborare cu această firmă, în timpul facultăţii, unde făceam modele de încălţăminte“, îşi aminteşte Diana.
Este propriul ei şef
Ideea de a-şi face propriul studio de creaţie de încălţăminte şi marochinărie, „Iania Studio Design“, i-a venit Dianei din necesitate.
„Lucram în domeniu şi mă gândeam de ce probleme m-am tot lovit. Proiectarea pantofilor dura foarte mult, în primul rând. Aveam nevoie de un concept, aveam nevoie de proiectare şi îmi lipseau croitorii. Mă cramponam tot timpul la faza de croit pentru că aveam nevoie de cuţite de ştanţă, care erau foarte scumpe“, mărturiseşte designerul.
Diana a identificat problemele cu care se confrunta studioul de design şi ştia că nu are cui să se adreseze pentru a le rezolva. „Vroiam să nu mă mai ocup eu de ele. Vroiam să mă adresez unei firme care să îmi garanteze timp de execuţie, un preţ fix, care este foarte important în producţia de încălţăminte, iar toate etapele să fie respectate“, spune Diana.
În 2006, Diana a plecat de la firma de încălţăminte şi accesorii unde lucrase şi după terminarea facultăţii. „Mi-am creat documentaţia necesară pentru a accesa nişte fonduri pentru că vroiam să fac un studio care să înc