- Diverse - nr. 461 / 16 Ianuarie, 2010 Paradoxal, desi a trecut mai bine de o luna de zile de cand Romania si-a desemnat presedintele tarii, este adevarat ca in al doilea tur, pe data de 6 decembrie 2009, in persoana domnului Traian Basescu, pe soselele din judet, ba chiar si in interiorul multor localitati, indeosebi rurale, candidatii sunt la mare pret, din moment ce pozele lor, lipite pe stalpi sau pe panouri anume destinate, troneaza inca intr-o veselie. Si aceasta in ciuda unor reglementari clare care stipuleaza exact cat timp dureaza o campanie electorala si cine are obligatia ca materialele promotionale, oricare ar fie ele, sa fie inlaturate. Din pacate, pe sosele judetului troneaza inca intre stalpii de telefonie sau de distributie a energiei electrice, pe mari bannere, portretele candidatilor la presedintia Romaniei, asa ca, trecand cu masina prin localitati, esti indemnat, din loc in loc, sa-l votezi fie pe Traian Basescu, fie pe Mircea Geoana sau Crin Antonescu. Si, ca oamenii din respectivele localitati sa inteleaga clar despre ce este vorba, nu rare sunt situatiile cand alaturi de imaginile acestor candidati mai apar si cele ale primarilor din diverse localitati care, zic ei pe aceste bannere, "Primarul X din localitatea…sustine candidatura lui Y…", si aici puneti numele unuia dintre cei mentionati deja. Este o situatie nefireasca si care ne pune putin pe ganduri vazand risipa ce s-a facut in campania electorala intr-o vreme in care toata lumea clama greutatile din cauza crizei economice. Vazand risipa desantata din campania electorala, stai sa te intrebi de unde oare or fi avut partidele sau candidatii, in nume propriu, sumele imense de bani cheltuite pentru promovarea imaginii lor, in timp ce majoritatea populatiei acuza greutatile vietii de fiecare zi, somajul care nu mai poate fi stavilit, degradarea vietii si, mai ales, povara fiecarei zile.