De la filmul „Avatar“ la vizionarea ştirilor de seară 3D este doar un pas. Unul nu foarte mare. Tehnologia care aduce imaginile tridimensionale în sufragerie este disponibilă pe piaţă tuturor celor care îşi permit. Nu mai este niciun dubiu că lansarea filmului 3D „Avatar“ este evenimentul iernii. Chiar şi la trei săptămâni de la lansare, cei care vor să vadă filmul trebuie să-şi facă rezervare cu câteva zile înainte la sala IMAX din Bucureşti. Şi as
De la filmul „Avatar“ la vizionarea ştirilor de seară 3D este doar un pas. Unul nu foarte mare. Tehnologia care aduce imaginile tridimensionale în sufragerie este disponibilă pe piaţă tuturor celor care îşi permit.
Nu mai este niciun dubiu că lansarea filmului 3D „Avatar“ este evenimentul iernii. Chiar şi la trei săptămâni de la lansare, cei care vor să vadă filmul trebuie să-şi facă rezervare cu câteva zile înainte la sala IMAX din Bucureşti. Şi asta pentru că spectacolul oferit de îmbinarea noii tehnologii cu povestea originală a lui James Cameron nu numai că i-a determinat pe mulţi spectatori să-şi trimită cunoscuţii la vizionare, dar chiar să revină ei înşişi chiar şi de patru ori în sala de cinema. Aşa că, în primele două săptămâni, 308.000 de spectatori au vizionat filmul, generând încasări de 1,5 milioane de euro, un record local. Pe plan mondial, în 21 de zile, filmul a avut încasări de circa un miliard de euro.
Când ieşi de la „Avatar“ îţi doreşti ca toate filmele să aibă aceeaşi imagine, iar apoi te gândeşti ce minunat ar fi dacă ai avea şi acasă aşa ceva. Şi chiar este posibil. Pentru circa 8.200 de euro poţi avea IMAX în living. De pe site-urile specializate în vânzarea produselor care oferă imagine 3D se pot achiziţiona ochelari 3D pasivi, polarizaţi liniar (varianta de la IMAX Cotroceni), concepuţi pentru un ecran de 3m x 2,2m şi recomandaţi pentru săli mici de prezentare corporate, ba