Săptămâna Modei a debutat, ieri, la Milano, cu prezentarea colecţiei toamnă/iarnă 2010-2011 pentru bărbaţi a Casei Dolce&Gabbana, dar şi cu speranţa că efectele crizei vor începe să ocolească domeniul artei vestimentare. Sursa: ReutersSursa: Reuters
1 /. Creaţia celor doi designeri italieni pentru acest sezon a avut ca inspiraţie filmul „Baaria”, sub semnătura unui alt renumit compatriot, regizorul Giuseppe Tornatore. Subiectul peliculei, ca şi acela al colecţiei, a fost Sicilia secolului XX, dominată de trei forţe – fascismul, comunismul şi Mafia.
Linia creată de Domenico Dolce şi Stefano Gabbana a jonglat cu trei nuanţe: alb, negru şi gri, iar croielile, după modelul anilor de glorie a Mafiei, sunt reprezentate de pantaloni strâmţi la bază, cărora li s-au adăugat tricotajele, generos purtate atât ca accesoriu, cât şi ca piesă principală de vestimenaţie. Pentru ilustrarea cât mai veridică a tematicii prezentării cei doi designeri au ales, tot în categoria accesoriilor, ghetele cu aspect patentat de trecerea timpului şi şepcile negre.
Acces direct pe catwalk
O notă de originalitate pentru spectacolul de anul acesta a fost reprezenată de posibilitatea publicului de a urmări, pe lângă show-ul de pe catwalk, şi febra pregătirilor din culise, transmise în direct prin intermediul site-ului oficial al brandului D&G şi al magazinului online, Swide.
După modelul Dolce&Gabanna, tot aseară, Giorgio Armani a transmis prezentarea casei care îi poartă numele, tot live, pr siteul emporioarmani.com, dar şi pe pagina proprie de Facebook. Nici britanicii de la Burberry nu se lasă mai prejos, urmând să ofere publicului larg, transmisiunea în timp real, însoţită de comentarii avizate, a prezentării de la Milano.
Ediţie aniversară
Capitala modei italiene, Milano, omagiază, la această ediţie a Săptăm