Campania pe net a fost vedeta ultimelor alegeri prezidenţiale, staff-urile lui Mircea Geoană şi Traian Băsescu întrecându-se în ingeniozitate şi în lovituri sub centură pentru a mări traficul la secţiile de vot. Site-uri clonate şi re-clonate, filmuleţe compromiţătoare cu preşedintele lovind, “nici cu pumnul în faţă, nici în plex”, un copil, ameninţări cu casete în care apar membrii ai familiei Geoană sau însuşi liderul PSD încasând o presupusă mită au fost doar câteva din atacurile care au pigmentat cele două tururi ale campaniei prezidenţiale.
Astăzi, alegătorii din Colegiul 1 sunt chemaţi din nou la vot, iar lupta pentru locul lăsat vacant de Bogdan Olteanu (pe care Patriciu, pentru că era “labil psihic şi de o inteligenţă mediocră”, l-a avansat la BNR) se dă între Prigoană jr. şi Radu Stroe, primul fanul nr. 1 al lui Băsescu, al doilea unul dintre cei mai aprigi duşmani după faza cu bileteţul de acum câţiva ani, când era învestit secretar general al guvernului.
Revenind la campania pe net, aceasta a fost aproape inexistentă, inclusiv Prigoană cel mic cheltuindu-şi banii mai degrabă pe clasicele panouri în locul utilizării spaţiului virtual. Excepţii fac mici filmuleţe pe Youtube, în care juniorul este atacat în legătură cu folosirea Poştei Române în campanie sau cu presupusa sa relaţie cu masoneria. De partea cealaltă, Stroe a fost prins cu mita-n ghiozdan, dar toate aceste sunt departe de anvergura campaniei de la prezidenţiale.
Prins cu verificarea lipirii afişelor, Prigoană jr. a uitat să-şi verifice mai atent prietenii de pe Facebook pentru a avea un profil mai salubrizat. La loc de cinste, tronează, evident, Traian Băsescu, pe locul doi fiind Elena Băsescu. De fapt, pare doar cineva care pretinde că este fiica preşedintelui pentru că nu şi-ar fi permis să posteze ceva de genul “Scrie-i o scrisoare lui Traian Basescu, alege multumesc in r