Agentia Httpool Romania a anuntat, luni, lansarea oficiala a Httpool Behavioural, produs de targetare comportamentala predictiva, prin care publicitarii pot sa-si transmita mesajele, in campaniile lor online, doar catre utilizatorii care fac parte din publicul-tinta vizat de acele campanii. Tehnologia folosita este o inventie a Nugg.ad, cu care grupul Httpool a incheiat un parteneriat pentru implemetarea acestui produs in toate tarile din Europa Centrala si de Est. Httpool a inceput sa testeze acest produs in Romania in septembrie 2009, prin parteneriate incheiate cu mai multe site-uri. Laurentiu Pop, Httpool Romania, pentru HotNews.ro: Produsul va "influenta schimbarea metodei de media planning online".
Despre produsul lansat de Httpool Romania, potrivit comunicatului de presa:
Httpool Behavioural este un sistem menit sa-i ajute pe utilizatorii de internet sa primeasca mai multe reclame la produse din aria lor de interes, iar pe advertiseri sa-si livreze mesajele doar catre publicul-tinta relevant pentru produsul lor. "Prin intermediul Httpool Behavioural, mesajul publicitar ajunge doar la consumatorul care se pliaza pe profilul publicului tinta al unei companii, indiferent de site-ul pe care il viziteaza, cu conditia ca acesta sa fie in sistemul Httpool Behavioural. Astfel, un utilizator barbat care ajunge pe un site dedicat femeilor va fi reperat, iar server-ul continand bannere publicitare Httpool Behavioural ii va afisa o reclama la un produs sau serviciu care-l intereseaza in locul unei reclame la, sa zicem, anticonceptionale" - Laurentiu Pop, Deputy Managing Director Httpool Romania. Tehnologia este o inventie a Nugg.ad, care a devenit lider mondial in furnizarea de produse de targetare comportamentala. Predictive Behavioural Targeting (PBT - targetare comportamentala predictiva) a fost pana acum adoptat de pietele de publicitate online din mai