In luna martie Silviu Ispas, cel care timp de cinci ani a condus regia de publicitate multimedia ARBOmedia, va parasi compania, urmand sa se dedice unor proiecte personale in zona de print si online. Ispas a detaliat pentru Wall-Street motivul plecarii si planurile sale dupa capitolul ARBOmedia.
“Am luat decizia de a ma desparti de ARBOmedia si EMI intrucat consideram ca, in contextul strategiei actionariatului pentru Romania, eram limitat in actiune si dezvoltare. Acum cativa ani, cand am venit la ARBOmedia si EMI a fost tocmai pentru a lucra la dezvoltarea celor doua companii. Nu m-am mai regasit in ceea ce faceam. Sub fostii actionari am realizat proiecte care au adus milioane de euro in companii. In ultimul an si jumatate a fost insa un blocaj total”, explica Silviu Ispas (foto).
Ispas s-a alaturat ARBOmedia in anul 2005, dupa ce activase in pozitia de consultant timp de doi ani. Din anul 2007 si pana in octombrie 2009 a fost membru in Consiliul de Administratie al EMI AG, fiind desemnat sa dezvolte EMI Romania, societate care administreaza activitatile de publishing ale grupului ARBOmedia pe plan local.
In septembrie 2008, regia elvetiana de publicitate Goldbach Media Group (GMG) a achizitionat 72,7% din actiunile grupului german ARBOMedia.
Responsabilitatile operationale ale lui Silviu Ispas vor fi preluate de catre Thomas Landolt, presedintele board-ului ARBOmedia AG.
In prezent, ARBOmedia Romania gestioneaza spatiul publicitar al retelei de 44 ziare locale si al altor 18 reviste, doua retele de publicitate indoor si furnizeza servicii complementare specifice industriei de publicitate-planning, monitoring, buying si strategie de vanzari media.
In privinta planurilor sale, Ispas afirma ca va continua colaborarea cu Goldbach Media pe proiecte punctuale, din postura de consultant. De asemenea, acesta va dezvolta pentru inceput