Gheorghe Macovei, din Suceava, era obligat să plătească pentru internet, deşi nu putea să folosească modemul din cauza lipsei de acoperire a zonei cu semnal.
Deşi bărbatul îşi pierduse orice speranţă de rezolvare a problemei, după inter venţia reporterilor EVZ contractul a fost reziliat.
Tras pe sfoară
„Am fost tras pe sfoară de un agent de vânzări Vodafone, cu care am negociat un contract pentru un modem Vodafone Connect Mobile în Slatina”, reclamă Gheorghe Macovei.
Bărbatul susţine că el dorea să intre în posesia modemului abia în luna mai a anului trecut, însă a primit prin poştă contractul şi modemul la doar câteva zile de la discuţie, adică în luna martie. Nu a putut ajunge în termen de 15 zile ca să probeze dispozitivul, aşa cum ar fi trebuit conform contractului, şi mai târziu a constatat că acesta nu funcţiona.
„Pe 30 iunie am renunţat la ambele contracte pe care le aveam cu Vodafone, telefon şi internet, fapt confirmat atât electronic, cât şi cu scrisoare la sediul firmei, dar ei au continuat să îmi factureze. De atunci nu am mai accesat modemul pentru internet, ci doar telefonul”, adaugă bărbatul.
Vodafone: caz soluţionat
Iniţial, reprezentanţii Vodafone n-au oferit informaţii detalitate despre acest caz „pentru că ar însemna încălcarea clauzelor de confi denţialitate ale contractului încheiat cu clientul nostru”, a spus Dina Cernahoschi, Public Relations Manager, Vodafone Romania. Ulterior, Cernahoschi ne-a anunţat că acest caz a fost solu ţionat „pe cale amiabilă cu clientul”.
Mai precis, clientul a fost anunţat despre rezilierea contractului de internet, inclusiv anularea plăţilor pentru perioada august- decembrie. În plus, i-a fost oferit şi un contract mai avantajos pentru telefon.