Mediaedge:cia (MEC) România a caştigat contul de media al Bricostore în urma unei licitaţii riguroase, organizată la sfârşitul anului trecut. La licitaţie au mai participat agenţiile Zenith Media şi Media Investment.
Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore un set complet de servicii de comunicare media, de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei, optimizarea strategiei, cumpărare, planificare şi implementare media, online, cercetare şi retail. Comunicarea media va conţine atât campanii de promoţie, cât şi campanii de imagine. Prima campanie de media va începe în luna ianuarie şi are ca obiective principale crearea notorietăţii în rândul publicului-ţintă, poziţionarea brandului Bricostore pe piaţa de retail şi creşterea cotei de piaţă. Strategia de comunicare va fi susţinută de un mix de media format din TV, OOH, internet, radio şi presă. "Este extraordinar să începem anul 2010 alături de clientul Bricostore, un puternic jucător pe piaţa de retail, aflat în plină ascensiune şi pe piaţa românească. Categoria de retail este un punct forte în expertiza MEC, iar scopul nostru este să aducem un nou suflu clientului Bricostore prin noua strategie de comunicare, creativitate şi eficientizare la maximum a investiţiilor în media", a declarat Bogdan Prăjişteanu, director general al Mediaedge:cia România.
Mediaedge:cia (MEC) România a caştigat contul de media al Bricostore în urma unei licitaţii riguroase, organizată la sfârşitul anului trecut. La licitaţie au mai participat agenţiile Zenith Media şi Media Investment.
Mediaedge:cia va oferi clientului Bricostore un set complet de servicii de comunicare media, de analiză a profilului consumatorului şi de eficienţă a investiţiei, optimizarea strategiei, cumpărare, planificare şi implementare media, online, cercetare şi retail. Comunicarea media va conţine atât campanii de