Sărbătorile de iarnă au crescut nu doar vânzările din hipermarketuri, ci şi pe cele din magazinele de lux. Cei cu bani au ales să cumpere cadouri scumpe, pentru care au plătit sute de euro: parfumuri de marcă, bijuterii preţioase sau haine de firmă. În parfumeriile Madison, cele mai căutate produse au fost parfumurile şi lumânările aromate, după cum a declarat pentru capital.ro directorul general, Madeleine Florescu. Când vine vorba de brandurile care au fost la
Sărbătorile de iarnă au crescut nu doar vânzările din hipermarketuri, ci şi pe cele din magazinele de lux. Cei cu bani au ales să cumpere cadouri scumpe, pentru care au plătit sute de euro: parfumuri de marcă, bijuterii preţioase sau haine de firmă.
În parfumeriile Madison, cele mai căutate produse au fost parfumurile şi lumânările aromate, după cum a declarat pentru capital.ro directorul general, Madeleine Florescu. Când vine vorba de brandurile care au fost la mare căutare de Crăciun, Florescu indică produsele marca By Kilian. „Am vândut aproape 150 de bucăţi”, a afirmat directoarea Madison. Parfumurile din această gamă costă în medie de 885 de lei.
Tot în materie de parfumuri, Alexandra Paven, directoarea magazinului de profil Createur 5 D'Emotions, a declarat că cele mai căutate au fost cele cu mirosuri calde. „În sezonul rece, o mare cautare o au parfumurile calde, cu note de ambră, santal, vanilie, parfumurile gourmande, dulci sau orientale”, a subliniat Paven. Şi în magazinul deţinut de aceasta lumânările parfumate şi parfumurile de casă au avut succes în perioada Crăciunului. „Pentru aromele de casă au fost preferate scorţişoara, mărul, esenţele verzi de brad, esenţele fructate”, susţine Alexandra Paven.
Femeile dau 150 de euro în medie pe parfumuri
Cele mai cerute produse în magazinul Createur 5 D'Emotions au fost Acqua e zucchero, Fiore D'Ambra, Antico Caruso, Askew