Unele societăţi s-au orientat către piaţa externă pentru a scăpa de autovehiculele returnate de clienţii ajunşi în pragul falimentului
95% din bunurile recuperate de Raiffeisen Leasing au fost vândute în străinătate
''Am reuşit să vindem multe bunuri, care ar fi fost foarte greu de comercializat pe piaţa din România''
Societăţile de leasing din România au fost nevoite, într-un an în care efectele crizei se făceau din ce în ce mai simţite, să se orienteze către piaţa externă pentru a vinde autovehiculele şi echipamente returnate de clienţii ajunşi în pragul falimentului. Cum tot mai multe firme au fost nevoite din cauza crizei să-şi închidă porţile şi să-şi lichideze parcurile auto, societăţile de leasing au recuperat anul trecut un număr cât mai mare de maşini şi echipamente, pe care acum au încearcat să le vândă peste hotare, deoarece piaţa internă nu le mai poate absorbi. În aceste condiţii, Raiffeisen Leasing a revândut anul trecut aproximativ 500 de bunuri din cele circa 600 de bunuri recuperate, 95% dintre acestea fiind comercializate în străinătate, a declarat directorul general al companiei, Felix Daniliuc. "95% dintre bunurile revândute au mers în străinătate, în ţări precum Olanda, Polonia, Germania, Ungaria, Albania, Moldova sau Slovacia. Am beneficiat de know-how-ul dat de colegii noştri de la Viena, de capacitatea lor de a negocia, având astfel acces la o reţea de traderi internaţionali", a menţionat Daniliuc, potrivit NewsIn. Acesta a explicat că firma pe care o conduce a promovat oferta de bunuri rulate la nivel internaţional cu ajutorul platformei web a grupului Raiffeisen, care centralizează toate obiectele de leasing recuperate de subsidiarele Raiffeisen-Leasing International. "Prin intermediul acestui canal am reuşit să vindem multe bunuri, care ar fi fost foarte greu de comercializat pe piaţa din România", a mai spus şeful