Volumul de bere vândut de SABMiller în România a scăzut organic cu 18% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2009-2010, faţă de intervalul corespunzător al anului anterior, însă grupul şi-a majorat cota de piaţă. SABMiller avea, la sfârşitul lunii septembrie a anului trecut, o cotă de piaţă de 31% în România, potrivit unei prezentări mai vechi a companiei. La nivel mondial, volumul vânzărilor de bere ale grupului a stagnat în trimestrul
Volumul de bere vândut de SABMiller în România a scăzut organic cu 18% în perioada octombrie-decembrie, al treilea trimestru al anului fiscal 2009-2010, faţă de intervalul corespunzător al anului anterior, însă grupul şi-a majorat cota de piaţă.
SABMiller avea, la sfârşitul lunii septembrie a anului trecut, o cotă de piaţă de 31% în România, potrivit unei prezentări mai vechi a companiei.
La nivel mondial, volumul vânzărilor de bere ale grupului a stagnat în trimestrul al treilea al anului fiscal faţă de perioada corespunzătoare a anului anterior şi au scăzut cu 1% în intervalul aprilie-decembrie 2009, sub estimările analiştilor, potrivit Reuters.
"Cererea din partea consumatorilor a variat în acest trimestru de la o piaţă la alta, unele pieţe dând semne de revenire, iar altele continuând să se restrângă", se arată în comunicatul grupului.
SABMiller este prezent pe piaţa românească prin intermediul companiei Ursus Breweries, care deţine patru unităţi de producere a berii la Timişoara, Cluj-Napoca, Buzău şi Braşov. Totodată, grupul a achiziţionat în ianuarie 2009, prin Ursus Breweries, producătorul Bere Azuga.
SABMiller s-a format în 2002 prin fuziunea companiilor South African Breweries (Africa de Sud) şi Miller Breweries, cea din urmă controlată de grupul american Altria.
SURSA: Mediafax