Cel mai nou model supersport al constructorului nipon Lexus, decapotabila cu două locuri LFA, a fost lansată la vânzare la preţul de 350.000 de dolari, informează Huffington Post. Însă nu oricine are aceşti bani va putea deţine maşina care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde şi atinge o viteză maximă de 330km/h. Aşa cum a mai făcut Ferrari, compania Lexus se va interesa de fiecare potenţial posesor şi va decide dacă este potrivit sau nu să o conducă.
Doar 500 de maşini vor fi produse, într-un ritm de 20 pe lună, iar doritorii vor trebui să se supună unui fel de verificare a stilului de viaţă înainte să primească undă verde pentru achiziţionarea modelului LFA.
Potrivit Lexus, aplicanţii vor fi evaluaţi pe baza locului unde trăiesc, maşinilor din garaj, dar mai presus de toate, stilului de condus. Paul Williamson, un manager al constructorului, a spus că principala grijă a companiei este ca maşina să fie condusă regulat, şi în locurile "potrivite". Acesta a declarat pentru Wall Street Journal că "Lexus vrea oameni că să conducă maşina, care să fie văzuţi în ea. Vrem să fie văzută pe drumurile potrivite, în faţa resturantelor potrivit, şi nu doar să fie distracţia unui singur individ, în garajul său".
Mai mult decât orice, LFA pare să fie o încercare a face marca japoneză mai exclusivistă şi de a o transforma într-un concurent al celor mai distinse branduri de maşini supersport de lux precum Porsche, Lamborghini şi Ferrari. (V.M.)
Cel mai nou model supersport al constructorului nipon Lexus, decapotabila cu două locuri LFA, a fost lansată la vânzare la preţul de 350.000 de dolari, informează Huffington Post. Însă nu oricine are aceşti bani va putea deţine maşina care poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3,6 secunde şi atinge o viteză maximă de 330km/h. Aşa cum a mai făcut Ferrari, compania Lexus se va intere