BUCUREŞTI. O femeie reclamă că nu a primit factură de la angajaţii unui magazin on-line şi că i s-a dat un certificat de garanţie neştampilat. Sursa: EVZ
Luna trecută, Monica B. a cumpărat de la www.clickgsm.ro (magazin on-line) un telefon în valoare de aproximativ 200 de euro. Femeia reclamă că nu i s-a oferit şi factură şi că i s-a dat un certificat de garanţie neştampilat.
„Preţul este altul dacă vreţi şi factură”
„La sfârşitul lunii decembrie, am căutat pe internet un telefon pentru fiul meu. Am găsit modelul dorit - un Nokia 5800 Xpress, în valoare de 205 euro - pe www.clickgsm.ro. L-am comandat, iar a doua zi a şi sosit”, povesteşte femeia.
Problemele au intervenit când a cerut factura pentru produsul cumpărat. „Prima oară mi s-a spus că s-a grăbit curierul, care are prea multe comenzi, şi că nu a avut factura cu el. După care, operatoarea care a răspuns la telefon mi-a luat de două ori datele pentru completarea facturii, fără a o trimite. Văzând că insist, mi-a spus că, dacă ştia că am nevoie de factură, preţul era altul decât cel afişat pe site”, mai spune femeia.
Monica B. susţine că a reuşit să intre doar în posesia unui certificat de garanţie neştampilat, spunându-i-se că au încheiat un protocol cu firma de service şi că nu e nevoie nici de ştampilă, nici de factură.
„În cazul în care mi se va strica telefonul în următorii doi ani, nu voi mai beneficia de garanţie, aşa cum ar fi fost normal. A vinde un produs fără acte este evaziune fiscală. Oare nu există lege pentru Clickgsm?”, se întreabă mâhnită Monica.
Clickgsm: Nimic nu e adevărat!
Oficialii magazinului on-line www.clickgsm.ro resping toate acuzaţiile. „Nimic din ceea ce spune femeia nu este adevărat. A primit tot ce trebuie la telefon, inclusiv factură şi certificat de garanţie atunci când i s-a d