Mai mult de jumatate din vanzarile marcilor coreene Kia si Hyundai inregistrate in 2009 pe piata locala nu se regasesc in statisticile inmatricularilor, potrivit unei comparatii ZF intre datele de pe piata auto si raportul Directiei Regim Permise si Inmatriculari ale Vehiculelor.
Hyundai, marca al carei import face parte din portofoliul Tiriac Holdings, care a devenit cea mai bine vanduta marca de import anul trecut cu aproape 11.000 de masini vandute, apare in statisticile inmatricularilor auto cu putin peste 5.000 de autoturisme. Reprezentantii companiei nu au facut niciun comentariu legat de aceasta diferenta. In cazul Kia, diferenta dintre inmatriculari si vanzari raportate urca la un nivel si mai ridicat. Daca vanzarile de autoturisme raportate au atins anul trecut un volum de 6.145 de masini, efectiv s-au inmatriculat mai putin de 30% dintre acestea. Nici in acest caz oficialii importatorului nu au oferit niciun comentariu.
Presedintele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA), Ernest Popovici, a declarat ieri pentru ZF ca Asociatia ia in calcul schimbarea modului de raportare a vanzarilor, printr-o analiza lunara a inmatricularilor si datelor Registrului Auto Roman si nu doar pe baza datelor furnizate de importatori.
Mai mult de jumatate din vanzarile marcilor coreene Kia si Hyundai inregistrate in 2009 pe piata locala nu se regasesc in statisticile inmatricularilor, potrivit unei comparatii ZF intre datele de pe piata auto si raportul Directiei Regim Permise si Inmatriculari ale Vehiculelor.
Hyundai, marca al carei import face parte din portofoliul Tiriac Holdings, care a devenit cea mai bine vanduta marca de import anul trecut cu aproape 11.000 de masini vandute, apare in statisticile inmatricularilor auto cu putin peste 5.000 de autoturisme. Reprezentantii companiei nu au facut niciun comentariu legat de acea