In ciuda dificultatilor intampinate in procesul de integrare a imigrantilor romani in societatea din Italia, se pare ca o companie de telefonie mobila a intuit potentialul acestora si a realizat o reclama pe care le-o dedica.
In clip apare o tanara blonda surazatoare cu o cartela in mana, iar in spatele ei un roman care promite oferte avantajoase pentru cei care vor sa isi sune prietenii si familia din Romania, informeaza Il Mattino.
Asta indica faptul ca miile de cetateni romani care traiesc acolo au devenit parte integranta din peisajul metropolitan, eligibili si din punct de vedere financiar.
Daca intre timp in sudul Italiei spiritele sunt inca incinse in urma scandalului dintre localnicii din Rosarno si imigrantii africani, in lumea publicitatii lucrurile par sa stea altfel.
Reclama care se difuzeaza pe televiziunile din Italia arata ca imigrantul roman a fost ridicat la rang de consumator, eclipsand partial statul de hot si violator, pe care l-a primit in urma unor fapte comise de cativa conationali care au scandalizat intreaga Peninsula.
Si chiar daca pare un lucru nesemnificativ se stie ca mesajul reclamei se adreseaza subconstientului si cel mai probabil romanii vor simti in sfarsit ca sunt integrati in societatea in care au ales, sau au fost nevoiti, sa traiasca. Totodata, ei simt in acelasi timp sunt ajutati de aceasta sa nu isi uite radacinile.
In ciuda dificultatilor intampinate in procesul de integrare a imigrantilor romani in societatea din Italia, se pare ca o companie de telefonie mobila a intuit potentialul acestora si a realizat o reclama pe care le-o dedica.
In clip apare o tanara blonda surazatoare cu o cartela in mana, iar in spatele ei un roman care promite oferte avantajoase pentru cei care vor sa isi sune prietenii si familia din Romania, informeaza Il Ma