Mio Technology, cel mai mare producător de dispozitive de navigaţie prin satelit din Europa Centrală şi de Est, consideră că în 2010 piaţa locală de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unităţi, la nivelul anului 2009, se arată
într-un comunicat al companiei, remis, ieri, redacţiei. Cu toate acestea, se aşteaptă o creştere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care oferă funcţii suplimentare şi îmbunătăţesc experienţa de navigare a utilizatorilor, este de părere compania taiwaneză.
"Echipamentele GPS au în continuare un potenţial uriaş, având în vedere numărul mare de autoturisme şi rata mică de penetrare a acestui tip de echipamente în piaţa locală (până în 10%). În acest sens, ne menţinem şi în acest an angajamentul de creştere şi educare a pieţei, astfel venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor care vor lua decizii de cumpărare mai avizate", a declarat, în comunicat, Sergiu Gânscă, Sales and Marketing Manager Mio pentru România.
Conform estimărilor Mio, compania a vândut în 2009 pe piaţa autohtonă 32.000 de dispozitive GPS, într-o piaţă estimată la 60.000 de unităţi. "Rezultatele înregistrate în 2009 vin să confirme că abordarea strategică pe care am gândit-o în acest an dificil a fost cea corectă", a mai spus Gânscă. La nivel local, s-a înregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicată de România, cu o pondere semnificativă în vânzări (20%).
Mio Technology îşi menţine în 2009 poziţia de lider pe piaţa locală de dispozitive GPS, cu o cotă de piaţă ce depăşeşte 50%. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 58 de ţări.
Mio Technology, cel mai mare producător de dispozitive de na