Domo Retail a avut în 2009 vânzări de circa 170 de milioane de euro, în scădere cu 17% faţă de 2008, a declarat Lorand Szarvadi, directorul general al retailerului de electronice şi electrocasnice. Astfel, compania s-a apropiat de retailerul Altex, în prezent lider de piaţă, ale cărui vânzări s-au situat anul trecut în jurul valorii de 180 de milioane de euro. Dacă în 2008 Altex avea vânzări cu peste 140 de milioane de euro mai mari decât Domo, în acest an diferenţa dintre
Domo Retail a avut în 2009 vânzări de circa 170 de milioane de euro, în scădere cu 17% faţă de 2008, a declarat Lorand Szarvadi, directorul general al retailerului de electronice şi electrocasnice. Astfel, compania s-a apropiat de retailerul Altex, în prezent lider de piaţă, ale cărui vânzări s-au situat anul trecut în jurul valorii de 180 de milioane de euro.
Dacă în 2008 Altex avea vânzări cu peste 140 de milioane de euro mai mari decât Domo, în acest an diferenţa dintre încasările celor două companii s-a redus la aproximativ 10 milioane de euro, pe fondul scăderii vânzărilor Altex cu peste 40% faţă de 2008.
„Anul trecut am avut afaceri de 170 de milioane de euro, în scădere cu 17% faţă de anul trecut, iar în trimestrul al patrulea, vânzările au fost de 57 de milioane de euro, în scădere cu numai 9% faţă de anul precedent, dar în ultimul trimestru al anului trecut deja a început criza”, a declarat Szarvadi pentru capital.ro.
Potrivit lui Szarvadi, compania a trecut anul trecut pe pierdere, cu un rezultat net negativ în jurul valorii de 1,5 milioane de euro.
Domo aşteaptă revenirea vânzărilor din 2008
Vânzările de la începutul acestui an au crescut cu circa 10%, potrivit lui Szarvadi, motiv pentru care oficialul Domo îşi propune pentru acest an vânzări similar cu cele din 2008, de cel puţin 200 de milioane de euro.
Domo Retail face parte din grupul Technom