Reabilitarea străzilor, continuarea lucrărilor preluate de la vechea administraţie, cum ar fi Pasajul suprateran Basarab şi Stadionul Naţional Lia Manoliu, parcările supraterane, străpungerile arterelor de circulaţi, Centrul Istoric şi Staţia de epurare Glina, sunt doar câteva dintre subiectele amintite de primarul general, Sorin Oprescu, la bilanţul pe 2009.
Şi-a dorit să facă mai mult dar n-a putut, criza financiară a îngheţat unele proiecte dar n-a reuşit să blocheze chiar toate investiţiile programate în Capitală. "Nu am venit să vă spun poveşti, vă pot privi în ochi atunci când vă raportez, cu tot respectul, munca depusă în Primăria Capitalei. A fost un an greu, de criză, în care, în ciuda multor dificultăţi, am reuşit să menţinem funcţionalitatea şi îmbunătăţirea condiţiilor de trai în Bucureşti. Mi-aş fi dorit să facem şi mai multe. Ştiu că sunt încă o serie de oameni nemulţumiţi că nu s-a făcut suficient", şi-a început bilanţul pe anul trecut primarul Sorin Oprescu. Timp de două ore, edilul a enumerat toate străzile, gropile, locurile de joacă pentru copii, pasajele, parcările pe care le-a refăcut sau construit în 2009. N-a omis nimic chiar dacă la unele capitole planul de la primărie nu s-a pupat cu cel de pe teren. Astfel, au fost făcute lucrări de reabilitare a sistemului rutier pe 14 artere şi de întreţinere pe 96 de străzi. A fost terminat Pasajul Unirii, din păcate acesta n-a avut prea mult noroc intrând din nou în reparaţii chiar în aceste zile. De asemenea, şi Pasajul Victoriei a fost reabilitat, cel de la Lujerului fiind încă în execuţie. În 2010, şase poduri Bordei, Lacul Tei, Lacul IOR, Ciurel, Timpuri Noi şi Tei Toboc vor fi modernizate. Tot legat de viitor, vor intra în reparaţii 19 artere a căror proceduri de licitaţii au fost demarate, printre acestea numărându-se şi Aviatorilor, Piaţa Charles de Gaulle, în prezent pline de gropi