Este pasionat de motociclete încă din copilărie. Când s-a deschis reprezentanţa Honda a făcut tot ce a putut pentru a se angaja ca vânzător. Consideră că aşa este aproape de marea sa dragoste, motocicleta.
Mersul pe două roţi este viaţa sa. La 14 ani a făcut rost de un motor de Mini-Mobra cu care şi-a echipat singur bicicleta, un „Pegas". A fost prima motocicletă din viaţa sa. A învăţat „motocicleta" aşa cum se cuvine, de la mic la mare şi de la uşor la greu. De la primul motor, a trecut la o Mobra adevărată şi ceva mai târziu la un Hoinar. Era o motoretă românească de 50 cmc, făcută în stil Enduro. Puţini îşi mai amintesc de ea dar pentru generaţia anilor 60-70, reprezenta adevărata libertate de mişcare.
„Mi-aduc aminte că am strâns destul de greu banii pentru acea motoretă. Costa cam 12.000 de lei ceea ce pentru anii 89-90 nu era deloc puţin. Odată cumpărată însă am început să ies oricând se ivea prilejul, în lungi plimbări cu prietenii. Savuram libertatea de mişcare, cu vântul luat în faţă la viteza de 60 km pe ora cât ducea un Hoinar. Bineînţeles că în timp i-am făcut modificări la motor, la carburaţie şi atingeam chiar suta la ora. Dar destul de greu", îşi aminteşte Dan.
Motoare tari de peste Prut
După anul 1989, au început să intre pe piaţă motociclete pe filera fostei Uniuni Sovietice. Aşa, Dan a ajuns la prima sa motocicletă adevărată, un CZ de 125 cmc.
„De la aceasta am trecut repede la o motocicletă de excepţie, tot un CZ, însă de 175 cmc, o bijuterie care a participat la mai multe competiţii. L-am cumpărat în 1993 cu suma de 100.000 lei. Erau echivalentul a patru- cinci salarii bune. Era o motocicletă carenată cu frâne pe faţă, pe disc, era o noutate în Brăila", şi-a depănat amintirile Dan Văsii.
„Love to ride, ride to love"
Deviza bike-rilor l-a prins şi pe Dan, chiar dacă nu consideră că trebuie să facă din asta u