“Deschis sau închis, nu contează! Important e să fie violet”. Aşa spun majoritatea doamnelor care intră în magazinele de haine, de încălţăminte, de bijuterii sau de cosmetice şi le cer vânzătoarelor bluze, pantofi, broşe ori farduri de pleoape. Ideea că presupusa “vrăjitorie” aducătoare de noroc, făcută la “flacără violetă” de omul lui Băsescu la alegeri, le va ajuta şi pe ele să treacă mai uşor de criza financiară sau să ia examenele a înfierbântat imaginaţia doamnelor. Mai mult, a reuşit să readucă movul în trend, după câţiva ani de pauză. Acum, se caută orice... cu puţin mov, doar pentru că se spune că aduce noroc şi emană energie pozitivă. Aşa că, dacă vrei să fii la modă, grăbeşte-te, că rafturile se golesc cât ai zice “violet”.
Andreea Scaete, de 20 de ani (dreapta), şi Adina Ungureanu (23 de ani), reprezentantele magazinului “Lee Cooper” din Centrul Comercial Orhideea, sunt topite după violet. “Tot pândesc geaca asta de câteva săptămâni şi acum voi profita că e la promoţie, 99,9 lei, şi o voi cumpăra”, ne-a spus Adina. Nici Andreea nu a rezistat tentaţiei mov şi şi-a cumpărat o pereche de blugi (99,9 lei) şi o bluză în degrade (39,9 lei).
“De cum intră în magazin, doamnele se opresc direct la aceste produse şi îşi cumpără câte ceva. Dacă o fi sau nu adevărat ce se spune despre flacăra violetă, habar n-am, dar tot o să-mi iau şi eu un pulover cu blăniţă naturală, evident... mov, ca acesta. Costă 450 de lei!”, ne-a spus Dana Duca (23 de ani), vânzătoare la magazinul “Berybery”.
Reducerile de 50% din reţeaua Carrefour aproape au golit rafturile de mărfuri violet. “De când cu flacăra violetă, cardiganele acestea fără mânecă s-au vândut ca pâinea caldă după ce au scăzut de la 65 la 32,5 lei”, ne-a spus Aura Stanciu (24 de ani), reprezentant marketing la Orhideea.
Alina Surugiu (25 de ani) lucrează la magazinul “Ricordi numero 54