Martens Galaţi, producător cu o cotă de sub 1% din piaţa berii, a decis să rişte totul într-o perioadă de criză şi să mizeze pe inovaţie. Într-un anumit fel spus inovaţie, în condiţiile în care producătorul vrea să readucă pe piaţă o bere cu o vechime de mai bine de un secol. Criza a lovit în plin piaţa berii în 2009. De prin lunile mai-iunie, vânzările de bere au tot scăzut, lovind fără discriminare atât în micii producători, cât şi în multinaţionale.
Martens Galaţi, producător cu o cotă de sub 1% din piaţa berii, a decis să rişte totul într-o perioadă de criză şi să mizeze pe inovaţie. Într-un anumit fel spus inovaţie, în condiţiile în care producătorul vrea să readucă pe piaţă o bere cu o vechime de mai bine de un secol.
Criza a lovit în plin piaţa berii în 2009. De prin lunile mai-iunie, vânzările de bere au tot scăzut, lovind fără discriminare atât în micii producători, cât şi în multinaţionale. Ce e drept, primii au avut mai mult de suferit, neavând puterea financiară a celor din urmă.
Micii producători de bere nu s-au lăsat dezarmaţi şi au început să pună la cale strategii de supravieţuire pe o piaţă foarte competitivă, unde multinaţionalele fac legea. Producătorul de bere Martens din Galaţi a decis să mizeze atât pe cartea calităţii, cât şi pe cea a tradiţiei, dintr-un foc.
Compania a decis astfel să lanseze o bere premium, care vrea să respecte, cât mai mult posibil posibil, reţeta unui sortiment care se producea în Galaţi în secolul al XIX-lea.
Pilsen de salon produs la fabrica Ploll
Martens este în prezent în faza de testare cu un nou sortiment de bere, numit Ploll – saloon pils. Povestea berii Ploll a început în anul 1888 atunci când Amelia Ploll, succesoarea lui Josef Ploll anunţa în presa vremii lansarea unui nou sortiment de bere.
Amelia Ploll a moştenit fabrica de bere de la Josef Ploll, care a cumpărat-o care