Crocodilu’ Şef al Trilulilu, aşa cum îi place să se numească Sergiu Biriş, consideră că perioada cea mai grea a crizei a trecut, iar anul acesta lumea va fi mult mai atentă la investiţii. În ceea ce priveşte Trilulilu, acesta a pregătit „triluliştilor” noi funcţionalităţi şi secţiuni speciale. De asemenea, acesta a spus că în privinţa procesului intentat SC Trilulilu SA de către Asociaţia Industriei Muzicale din România, în maxim 2-3 luni va exis
Crocodilu’ Şef al Trilulilu, aşa cum îi place să se numească Sergiu Biriş, consideră că perioada cea mai grea a crizei a trecut, iar anul acesta lumea va fi mult mai atentă la investiţii. În ceea ce priveşte Trilulilu, acesta a pregătit „triluliştilor” noi funcţionalităţi şi secţiuni speciale. De asemenea, acesta a spus că în privinţa procesului intentat SC Trilulilu SA de către Asociaţia Industriei Muzicale din România, în maxim 2-3 luni va exista o concluzie pozitivă.
capital.ro: Cum a afectat criza Trilulilu şi afacerile dumneavoastră?
Sergiu Biriş: Criza a afectat întreaga piaţă de publicitate, iar Trilulilu nu a făcut notă discordantă. Am resimţit unele dificultăţi în ceea ce priveşte nivelul încasărilor, acest lucru datorându-se faptului ca piaţa a suferit un blocaj mare din punct de vedere financiar. O perioadă destul de lungă a acestui an, advertiserii au preferat să joace „safe” şi să îşi menţină bugetele în standby, aşteptând ca lucrurile să se mai „aşeze”.
capital.ro: Cum vedeţi anul acesta?
S.B.: Anul 2010 va fi, fără îndoială, un an dificil, în care lumea va fi mult mai atentă la investiţii, însă cred că perioada cea mai grea a trecut. Lumea se va adapta, va accepta cuvântul „criză”, introducându-l în limbajul cotidian şi îşi va calcula bugetele în funcţie de noua situaţie economică. Mai mult, accentul se va pune în principal pe campanii de vânzarea a produselor, în detrimentul ce