După ce, în 2008, a reprezentat România la festivalul Eurobest, anul acesta, Răzvan Căpănescu (foto), Creative Director la Publicis, va participa în calitate de jurat la secţiunea TV/Cinema, din cadrul competiţiei New York Festivals. "Este probabil cel mai democrat dintre festivalurile de publicitate. Chiar reprezintă voinţa majorităţii. Are juriul cel mai mare şi mai bine reprezentat internaţional. Asta face ca rezultatele competiţiei să reprezinte cel mai bine publicul planetei. Festivalul ăsta îţi dă o idee foarte bună despre ce se întâmplă la scară mondială şi are un buton de "scam alert" pentru juraţi. Toate acestea au făcut să îmi placă foarte mult această competiţie de ceva vreme încoace. Am pregătit popcorn-ul, să înceapă competiţia", a declarat acesta.New York Festivals este una dintre cele mai importante competiţii de profil din lume care premiază, de 53 de ani, excelenţa în comunicarea creativă şi eficienţa globală în comunicare prin categoriile: TV/Cinema, Print, Design, Outdoor, Mixed Media, Radio, Digital & Interactive, Art & Technique sau Student. Cu peste 250 de juraţi reprezentând 60 de ţări, New York Festivals Advertising Awards deţine cel mai mare juriu internaţional.
După ce, în 2008, a reprezentat România la festivalul Eurobest, anul acesta, Răzvan Căpănescu (foto), Creative Director la Publicis, va participa în calitate de jurat la secţiunea TV/Cinema, din cadrul competiţiei New York Festivals. "Este probabil cel mai democrat dintre festivalurile de publicitate. Chiar reprezintă voinţa majorităţii. Are juriul cel mai mare şi mai bine reprezentat internaţional. Asta face ca rezultatele competiţiei să reprezinte cel mai bine publicul planetei. Festivalul ăsta îţi dă o idee foarte bună despre ce se întâmplă la scară mondială şi are un buton de "scam alert" pentru juraţi. Toate acestea au făcut să îmi placă foarte mult această