Eaudemoiselle şi Dance with Givenchy sunt cele două noi parfumuri care vor fi disponibile pe piaţă, din această primăvară, anunţă compania. Sursa: Luxuo.com
Ambele parfumuri par destinate femeilor tinere, iar materialele de promovare pe piaţă pun accent semnificativ pe istoria brandului. Audrey Hepburn, muza fondatorului companiei, Hubert de Givenchy, a fost o balerină, iar parfumul Eaudemoiselle readuce în prezent contururile acestei identităţi aristocratice.
Aceasta este o strategie populară folosită de brandurile de lux pentru a se diferenţia pe piaţă, trimiţând la trecutul lor. Chanel se pricepe foarte bine la folosirea acestei strategii, legând aproape toate lansările sale de fondatorul companiei şi de inspiraţia sa.
Parfumul Eaudemoiselle, cel mai complex şi „couture” dintre cele două noi produse, are ca aromă de bază trandafirul, cu note de mandarin, lămâie, busuioc japonez, ylang ylang, flori de portocal, cedru, mosc.
Dance with Givenchy are aceleaşi elemente, la care se adaugă aroma de măr. Preţul fiecărui parfum va fi de 60 de euro. Noile produse ale brandului vor preceda o importantă lansare de parfumuri a unui brand de lux din Franţa: Hermes, care planifică distribuirea parfumului Voyage din aprilie.