Clientii RCS&RDS care au primit gratuit un telefon mobil si o cartela sim de la companie, dar nu le-au folosit deloc in ultimele trei luni, vor fi nevoiti fie sa returneze mobilul si sim-ul, fie sa plateasca un abonament lunar de doi euro - potrivit unei notificari transmise de RCS prin posta utilizatorilor care se afla in aceasta situatie.
"Avand in vedere ca in ultimele 3 (trei) luni nu ai utilizat serviciul de telefonie mobila contractat, iti solicitam potrivit clauzelor contractuale, sa restitui in termen de 15 zile de la primirea prezentei notificari, telefonul mobil si cartela SIM oferite in custodie", scrie in notificarea transmisa de RCS&RDS clientilor.
Compania detinuta de omul de afaceri oradean Zoltan Teszari este numarul patru pe piata de telefonie mobila, cu peste 1,3 milioane de clienti, potrivit celor mai recente date publicate de operator, in iunie 2009.
Au ajuns la 1,3 milioane clienti pe telefonie mobila oferind totul gratuit
RCS si-a construit baza de clienti pe telefonie mobila prin aceeasi metoda prin care a crescut puternic si pe telefonie fixa: oferind gratuit un telefon mobil, o cartela sim si un abonament cu zero costuri lunare clientilor care erau deja abonati ai serviciilor de internet si/sau cablu TV. Aceasta strategie - probabil singura prin care romanii puteau fi convinsi sa-si mai bage in buzunar inca un mobil in conditiile concurentei dure cu Orange, Vodafone si Cosmote, a dat rezultate, cel putin din punct de vedere al numarului de mobile distribuite.
RCS a cumparat telefoanele mobile de la compania chineza Huawei, care a participat, de asemenea, si la realizarea infrastructurii de telefonie mobila a operatorului.
Cati clienti nu folosesc mobilul gratuit de la RCS&RDS?
Insa cati clienti au luat mobilul oferit pe degeaba de RCS&RDS dar l-au pus undeva int