Agenţia de publicitate Next Advertising a făcut o „salată“ cu cele mai cunoscute spoturi româneşti, pentru a arăta că este un păcat să amesteci hârtia cu plasticul şi cu metalul. Spotul a fost o provocare pentru agenţia care a fost nevoită să alerge aproximativ două luni pentru a strânge aprobări de la proprietarii clipurilor implicate.
Dacă o să-l vedeţi pe cerbul Cornel (din reclamele la berea Ciucaş) cântând „Sunt singurel...bing, bang" (cântecel dintr-o promoţie la Sprite), să ştiţi că nu au amestecat casetele responsabilii cu pauzele publicitare, ci este o nouă reclamă.
Agenţia de publicitate Next Advertising a realizat pentru asociaţia Salvaţi Delta o nouă campanie ce-i îndeamnă pe români să colecteze selectiv. Adică să separe deşeurile de plastic, de cele de hârtie sau de sticlă.
Iar pentru a explica românilor de ce este necesar acest lucru, agenţia a făcut un mix de imagini şi de replici celebre.
Astfel, aşa cum este nenatural să o auzi pe Tanti Maria de la Bonux spunând „de la prosop miroase-aşa, l-am spălat cu muşeţel" într-o imagine în care apare zânul de la banca Transilvania, pentru români ar trebui să fie de neînchipuit să amestece deşeurile de plastic cu hârtie.
Dar acestea nu sunt singurele mixuri celebre. Mai poate fi văzută şi o imagine cu sosia lui Irinel Columbeanu (din reclama la French Toast) pe fundalul căreia se aude vocea disperată a nebunului din reclama la Altex: „Da, halatul, cât e domne halatul! Halatul, cât e halaaatul!".
Cum ar fi să-l vezi pe „Domnul Castor" (personajul animat din spotul pentru Colgate) cu vocea lui Bogdan Naumovici (dintr-o reclamă la Altex care a rulat doar pe internet): „Ţi-am zis mă că-i popă? Tu, Batman, Batman!".
A trecut şi testul CNA
Ce vrea să spună campania? „Nu amesteca lucrurile. Nu-i bine să amesteci bezmetic bere cu răcoritoare, salam cu pastă de dinţi