Agenţia de publicitate interactivă Emblem devine, începând cu ianuarie 2010, Digital Star, ca urmare a asocierii cu Leo Burnett Group, fiind astfel cel mai nou brand din portofoliul grupului de comunicare. "Lansăm alături de Laurenţiu Dumitrescu, Digital Star - cea mai nouă companie dedicată publicităţii pe internet şi marketingului interactiv. Este un pas firesc pe care-l facem, având în vedere portofoliul larg de clienţi ai grupului, transformarea consumatorilor şi impactul pe care îl are lumea digitală asupra lor, dar mai ales având în vedere strategia grupului Leo Burnett", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Noua agenţie va fi condusă de Laurenţiu Dumitrescu din funcţia de Managing Partner". Digital Star va integra toată echipa Emblem şi va oferi clienţilor săi servicii de Strategie online, Creaţie, Media buying, Programare, SEM, SEO, Analytics, Email Marketing, Creaţie jocuri sau e-CRM. De asemenea, Digital Star porneşte la drum cu clienţii deja existenţi în portofoliul fostei agenţii Emblem. "Pentru Leo Group, domeniul digital este o prioritate şi ne propunem ca în 3 ani, prin toate diviziile digitale separate să devenim cel mai puternic grup din acest punct de vedere", conchide Ştefan Iordache.
Agenţia de publicitate interactivă Emblem devine, începând cu ianuarie 2010, Digital Star, ca urmare a asocierii cu Leo Burnett Group, fiind astfel cel mai nou brand din portofoliul grupului de comunicare. "Lansăm alături de Laurenţiu Dumitrescu, Digital Star - cea mai nouă companie dedicată publicităţii pe internet şi marketingului interactiv. Este un pas firesc pe care-l facem, având în vedere portofoliul larg de clienţi ai grupului, transformarea consumatorilor şi impactul pe care îl are lumea digitală asupra lor, dar mai ales având în vedere strategia grupului Leo Burnett", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Noua agenţ