Terenul cumpărat de Lidl de la PepsiAmericas în Capitală pentru a deschide un magazin se află între cartierele Rahova şi Ferentari. Într-o zonă pe care marii retailer au ocolit-o, Lidl a decis să îşi deschidă magazin exact lângă concurenţă, reţeaua de magazine de discount Penny Market. Deşi foarte zgârcită în anunţuri, reţeaua de magazine de discount Lidl îşi face tot mai simţită prezenţa pe piaţa românească. Încă nu a deschis niciun magazin, însă cu
Terenul cumpărat de Lidl de la PepsiAmericas în Capitală pentru a deschide un magazin se află între cartierele Rahova şi Ferentari. Într-o zonă pe care marii retailer au ocolit-o, Lidl a decis să îşi deschidă magazin exact lângă concurenţă, reţeaua de magazine de discount Penny Market.
Deşi foarte zgârcită în anunţuri, reţeaua de magazine de discount Lidl îşi face tot mai simţită prezenţa pe piaţa românească. Încă nu a deschis niciun magazin, însă cumpără terenuri peste tot în ţară.
Având o reputaţie de discounter agresiv, cu preţuri prin care îşi surclasează competitorii, Lidl mizează în special pe cumpărătorii cu venituri mici, vizând zonele mai sărace ale României, unde alţi retaileri nu au îndrăznit să deschidă magazine, cum este nordul Moldovei, de exemplu.
Pe de altă parte, achiziţia de către Lidl a unui teren de la Pepsi în sectorul 5 al Capitalei este primul indiciu că retailerul este interesat să opereze magazine şi în Bucureşti. Dar unde deschide de fapt Lidl primul său magazin din Capitală?
Între Rahova şi Ferentari
Terenul de 11.000 de metri pătraţi, cumpărat de Lidl pentru 3,2 milioane de euro de la Quadrant Amroq Beverages, subsidiară a PepsiAmericas, este situat pe strada Doina din sectorul 5 al Capitalei.
„Terenul de pe strada Doina funcţiona drept centru de distribuţie. PepsiAmericas a ales sa vândă acest teren deoarece, fiind localizat în interiorul oraşului, ac