Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producătorul mărcii Tuborg, estimează o creştere a vânzărilor de bere de 8% în 2010, în timp ce vânzările de anul trecut s-au situat la nivelul anului 2008. URBB a avut anul trecut şi o cifră de afaceri similară cu cea din 2008 şi estimează pentru 2010 o creştere de 20% faţă de anul trecut. “În urma acestor rezultate, consemnate în perioada ianuarie - decembrie 2009, compania URBB a atins o cotă de piaţă de
Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producătorul mărcii Tuborg, estimează o creştere a vânzărilor de bere de 8% în 2010, în timp ce vânzările de anul trecut s-au situat la nivelul anului 2008.
URBB a avut anul trecut şi o cifră de afaceri similară cu cea din 2008 şi estimează pentru 2010 o creştere de 20% faţă de anul trecut.
“În urma acestor rezultate, consemnate în perioada ianuarie - decembrie 2009, compania URBB a atins o cotă de piaţă de 9,5%, în creştere faţă de 2008 cu 15% în volum. Din punct de vedere valoric, cota de piaţă a companiei în 2009 este de 11,1%”, se arată într-un comunicat al companiei.
Totodată, volumul vânzărilor de băuturi necarbonatate Granini a avut anul trecut o creştere în volum de 50% faţă de 2008. Pentru 2010, URBB estimează o creştere de 25% a vânzărilor de băuturi răcoritoare.
Investiţii de 6 milioane de euro
Compania susţine că va continua investiţiile şi în 2010, urmând să direcţioneze 6 milioane de euro în dezvoltarea şi modernizarea liniilor de îmbuteliere, logistică şi materiale anexe.
URBB, cu acţionariat israelian, deţine o fabrică de îmbuteliere a berii şi băuturilor răcoritoare în oraşul Pantelimon din judeţul Ilfov. Portofoliul companiei include mărcile de bere Skol, Tuborg, Holsten şi Carlsberg, băuturile necarbonatate Granini şi băuturile răcoritoare carbogazoase Orangina.