Tymbark Maspex România ia în calcul divizarea companiei şi transferarea activităţii de producţie de băuturi răcoritoare către noua firmă. Această posibilitate a fost luată în calcul în cadrul adunării generale a asociaţilor din data de 15 decembrie 2009. Oficialii companiei au discutat astfel despre posibilitatea divizării prin desprindere (divizare parţială) a Tymbark Maspex România şi transferul unei părţi din patrimoniul său către o nouă societate comercială, Tymb
Tymbark Maspex România ia în calcul divizarea companiei şi transferarea activităţii de producţie de băuturi răcoritoare către noua firmă.
Această posibilitate a fost luată în calcul în cadrul adunării generale a asociaţilor din data de 15 decembrie 2009. Oficialii companiei au discutat astfel despre posibilitatea divizării prin desprindere (divizare parţială) a Tymbark Maspex România şi transferul unei părţi din patrimoniul său către o nouă societate comercială, Tymbark România.
Aceasta din urmă se va ocupa de activitatea de producţie de băuturi răcoritoare: producerea de sucuri de fructe şi legume, producerea de nectaruri din fructe şi legume, îmbutelierea băuturilor necarbonatate şi comercializarea acestora.
Divizia de sucuri a companiei deţine brandurile Tymbark, Tedi, Ciao, Figo şi Carotella Plus. Divizia de produse instant, care va rămâne companiei Tymbark Maspex România, deţine mărcile La Festa, Coffeeta, Brumi, Musli Arnos, Caco Van şi Ekoland.
Tymbark are o cotă de 33,5% pe segmentul nectaruri şi de 18,5% pe piaţa de juice 100%, potrivit companiei care citează datele Nielsen.