Kingston România a înregistrat anul trecut o scădere cu 13% a afacerilor, la 9,3 milioane dolari, pe o piaţă care a coborât cu peste 30%, însă ţara noastră, la segmentul de memorii destinate sistemelor pentru jocuri video deţine cea mai mare pondere din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), din numărul total de memorii DRAM vândute. „Anul 2009 a fost unul al up-grade-urilor pe piaţa memoriilor din România, iar pentru Kingston a fost unul al creşterii cotei de p
Kingston România a înregistrat anul trecut o scădere cu 13% a afacerilor, la 9,3 milioane dolari, pe o piaţă care a coborât cu peste 30%, însă ţara noastră, la segmentul de memorii destinate sistemelor pentru jocuri videodeţine cea mai mare pondere din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), din numărul total de memorii DRAM vândute.
„Anul 2009 a fost unul al up-grade-urilor pe piaţa memoriilor din România, iar pentru Kingston a fost unul al creşterii cotei de piaţă pe segmentul memoriilor pentru PC-uri (DRAM), de la 13% în 2008, la aproximativ 20%”, a declarat, marţi, Mihai Marcu, directorul de dezvoltare pentru Bulgaria, Moldova şi România al Kingston România.
„La segmentul de memorii destinate sistemelor pentru jocuri video, România deţine cea mai mare pondere din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), din numărul total de memorii DRAM vândute, respectiv 16,8%”, a afirmat Pawel Smigielski, directorul pentru Europa de Est al Kingston.
Vânzările de memorii DRAM, 51% din afacerile Kingston România
Vânzările de memorii DRAM au reprezentat, anul trecut, 51% din totalul afacerilor reprezentanţei din România a producătorului american, restul aparţinând memoriilor de stocare flash.
Astfel, vânzările de memorii pentru PC-uri au scăzut la 4,6 milioane dolari, de la 5 milioane dolari, în 2008, iar cele de memorii de stocare, la 4,4 milioane dolari, de la 5,3 milioane