Ştefan Filipaş este singurul pantofar din Arad care îşi monitorizează comenzile pe calculator. Reducerile de preţ pentru clienţii fideli sunt metoda prin care cel mai tânăr pantofar din Arad încearcă să se impună pe piaţă.
Ştefan Filipaş este repară încălţămintea arădenilor de mai bine de 12 ani şi a „rupt gura târgului” în aceste zile, când şi-a inaugurat propria bază de date electronică a clienţilor. Ideea a venit odată cu reamenajarea atelierului în care Ştefan îşi desfăşoară activitatea. „Am vrut să schimb ceva pentru clienţii mei. În acest sens, mi-am amenajat un nou atelier, mult mai modern, la care am adăugat idei noi şi inedite. Este vorba despre o bază de date electronică a tuturor clienţilor mei. Astfel, îi pot găsi mult mai uşor pe cei care vin des la mine şi le pot oferi reduceri consistente”, a spus Ştefan Filipaş.
Pantofarul îşi verifică zilnic comenzile cu un simplu click şi spune că baza de date electronică îi simplică mult munca. În viitor, Ştefan s-a gândit să-şi creeze şi un site propriu, prin care să poată primi comezi online.
Site online de comenzi
„Trebuia să ofer ceva nou clienţilor mei. Am făcut un atelier modern şi primitor. Vreau ca fiecare client să vină cu drag la mine. Deviza mea este respect faţă de client, calitate şi seriozitate”, a spus cel mai tânăr pantofar din Arad.
„Sunt mândru de tot ceea ce fac. Eu nu mă văd să muncesc altceva pentru că pentru mine acest job e mai mult decât o pasiune. Sunt foarte optimist, chiar dacă trecem prin momente mai critice cu această criză. În viaţă, nimic nu se construieşte de azi pe mâine. Oricine vrea să înceapă o afacere, trebuie să aibă răbdare şi să ştie să îşi vândă visul”, a continuat cizmarul.
La rândul lor, clienţii lui Ştefan au mărturisit că se bucură că pantofarul lor preferat le păstrează datele de contact şi comenzile făcute. În acest mod, clienţ