Dupa ce in luna octombrie 2009 devenea cel mai mare actionar al producatorului Perla Covasnei, Violeta Moraru se extinde pe piata apelor minerale cu o noua companie si un nou brand, cu care tinteste pana la finalul acestui an o cota de piata de 3%.
Azuga Waters este noul nume lansat de Violeta Moraru in hora apelor minerale, o piata estimata la 300 de milioane de euro, primul brand – Azuga Apa de Izvor – fiind deja prezent pe rafturile marilor lanturi de magazine din aceasta luna. Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Moraru detine 100% din actiunile Azuga Waters.
“Am ales acest moment pentru a lansa Azuga Waters intrucat cea mai buna perioada de a investi este cea de criza. Acum iti poti dimensiona businessul corect atat din punct de vedere al organizatiei cat si din punct de vedere al costurilor. Fiind inca in plina desfasurare, acest proiect nu are alocat un buget definit. Suntem dispusi sa investim atat cat vom considera ca este necesar astfel incat acest brand sa performeze la adevarata valoare a produsului care ii sta la baza”, a declarat, pentru Wall-Street, Violeta Moraru (foto).
Azuga Apa de Izvor are ca sursa un izvor de colectare aflat in localitatea Azuga, la 7 kilometri distanta de ultima asezare umana, fiind ambalata in aceeasi localitate, unde compania a inaugurat o sectie de ambalare moderna.
In conditiile in care un procent de 50% din piata apelor minerale este detinut de doi jucatori, restul de jumatate fiind foarte fragmentata, Moraru se asteapta ca pana la finalul acestui an, brandul Azuga Apa de Izvor sa atinga o cota de piata de 3%.
De asemenea, Violeta Moraru declara ca va continua sa dezvolte brandul Perla Covasnei, cu care vizeaza o crestere peste ritmul pietei de profil din Romania. Anul acesta, investitiile vor fi directionate in special in extinderea distributiei marcii Perla Covasnei. Compania a f