Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, marţi, interzticerea difuzării clipului publicitar pentru chipsurile Lay’s, ca urmare a mai multor sesizări primite de Consiliu. Majoritatea plângerilor fac referire la faptul că acest clip transmite ideea că „o femeie de defineşte exclusiv prin atributele sale fizice” şi ar promova frumuseţea prin chirurgie plastică. Deputatul Cristina Ancuţa Pocora şi Agenţia pentru Egalitatea de Şanse între femei şi bărbaţi a
Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, marţi, interzticerea difuzării clipului publicitar pentru chipsurile Lay’s, ca urmare a mai multor sesizări primite de Consiliu. Majoritatea plângerilor fac referire la faptul că acest clip transmite ideea că „o femeie de defineşte exclusiv prin atributele sale fizice” şi ar promova frumuseţea prin chirurgie plastică.
Deputatul Cristina Ancuţa Pocora şi Agenţia pentru Egalitatea de Şanse între femei şi bărbaţi au sesizat CNA cu privire la reclama pentru chipsurile Lay’s, care ar transmite ideea că „o femeie se defineşte exclusiv prin atributele sale fizice” şi ar promova frumuseţea prin chirurgie plastică. Reclama pentru chipsurile Lay’s face parte din campania „Fii pe fază!”, care este difuzată pe aproape toate posturile de televiziune şi care „apelează la stereotipuri sexiste la adresa femeilor”. De asemenea, CNA a primit reclamaţii cu privire la spotul Lay's şi de la mai multe persoane fizice. „Este unul dintre cele mai urâte lucruri pe care le-am văzut”, a spus Cristina Trepcea.
Gabriel Cosoreanu, de la Star Foods, a declarat în şedinţa CNA că reclama respectivă este o poveste şi nu încalcă legislaţia audiovizuală. „Reclama noastră se vrea a fi o poveste ce vrea să comunice un mesaj, ce face parte dintr-o campanie (...) Povestea în sine are un rol amuzant, acesta fiind şi motivul pentru care s-a mers pe i