Un bucureştean susţine că a fost nevoit să achite firmei „Urban şi Asociaţii” un onorariu uriaş, chiar dacă problema a rezolvat-o singur. Sursa: EVZ
Pentru că s-a bazat pe discuţii simple pe care le-a avut cu avocaţii de la firma „Urban şi Asociaţii”, un bucureştean afirmă că s-a trezit că trebuie să plătească peste 200 de milioane de lei vechi. Cu toate că, după ce semnase un contract de reprezentare pentru recuperarea unei datorii, le ceruse expres avocaţilor să nu facă nimic până la o anumită dată, aceştia au dat un singur telefon după ce toate problemele fuseseră deja rezolvate, susţine bărbatul
Reprezentaţii „Urban şi Asociaţii” văd altfel situaţia şi spun că datorită lor clientul şi-a recuperat banii. În consecinţă, îi cer să plătească 9% plus TVA din suma pe care a recuperat-o, conform contractului.
Avocaţii organizaţiilor care se ocupă de protecţia consumatorilor le atrag atenţia celor care încheie astfel de contracte să verifice ca pe ele să fie stipulate durata pe care se desfăşoară, când se încheie şi în ce condiţii încetează.
În plus, niciodată nu vă bazaţi pe înţelegeri verbale şi aveţi grijă ca în contract să scrie şi ce întâmplă în situaţia în care problema se rezolvă fără ajutorul celor care lucrează la firma de recuperări.
„Am ajuns la o înţelegere, după ce am renunţat la 10.000 euro”
Dan Malciolu avea de recuperat de la rudele fostei soţii o datorie de 56.000 de euro. Pentru că nu reuşea să ajungă la o soluţie, bărbatul s-a gândit să apeleze la o companie specializată în servicii de recuperare datorii. Pe 14 decembrie 2009, a semnat un contract cu „Urban şi Asociaţii”.
„Am stabilit să nu se întreprindă nimic până pe 4 ianuarie 2010. Pe 31 decembrie reuşeam, în mod absolut independent de „Urban şi Asociaţii”, să fac o înţelegere de plată cu debitorii, urmând