Modern. Ştefi comunică prin Internet cu clienţii şi le spune când sunt gata pantofii
Ştefan Filipaş, unul dintre cei mai tineri pantofari din Arad, a găsit un mod inedit de a ţine legătura cu clienţii săi: prin email şi Yahoo Messenger.
"Poate clienţii vor să vadă dacă nu e gata mai repede o pereche de pantofi. Ca să nu se mai deplaseze până la mine, pot să îmi lase un mesaj pe mess sau să-mi trimită un email şi eu le voi răspunde", spune meşterul.
În plus, el şi-a creat o bază de date electronică în care a cuprins toţi clienţii.
"Vreau să ţin o evidenţă clară a celor care, de ani de zile, îmi sunt clienţi. Pentru început am creat o bază de date cu numele şi prenumele, data când a dus pantofii la reparat, data la care trebuie să fie reparată încălţămintea şi, dacă clientul doreşte, poate să lase şi numărul de telefon. Aceste informaţii mă ajută să ştiu care sunt clienţii fideli şi, în timp, vreau să le fac reduceri", a declarat Ştefy.
Următorul pas va fi lansarea propriul site, unde clienţii vor putea să posteze sugestii şi reclamaţii.
Modern. Ştefi comunică prin Internet cu clienţii şi le spune când sunt gata pantofii
Ştefan Filipaş, unul dintre cei mai tineri pantofari din Arad, a găsit un mod inedit de a ţine legătura cu clienţii săi: prin email şi Yahoo Messenger.
"Poate clienţii vor să vadă dacă nu e gata mai repede o pereche de pantofi. Ca să nu se mai deplaseze până la mine, pot să îmi lase un mesaj pe mess sau să-mi trimită un email şi eu le voi răspunde", spune meşterul.
În plus, el şi-a creat o bază de date electronică în care a cuprins toţi clienţii.
"Vreau să ţin o evidenţă clară a celor care, de ani de zile, îmi sunt clienţi. Pentru început am creat o bază de date cu numele şi prenumele, data când a dus pantofii la reparat, data la care trebuie să fie reparată încălţămintea şi, dacă c