Grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania condus de Bogdan Enoiu, unul dintre cei mai importanti oameni din publicitate, a rulat in 2009 afaceri nete de 245 milioane de lei, in scadere cu 14% fata de 2008, dar peste nivelul cifrelor din 2007. Profitul net al grupului a fost de 8,5 milioane lei. La aceasta suma a afacerilor se adauga si cei 10,6 milioane de lei obtinuti de agentia de relatii publice McCann PR, care anul trecut a raportat un profit net de aproximativ 1,5 milioane de lei. Grupul Interpublic, actionarul majoritar al McCann WorldGroup Romania, nu este actionar si in McCann PR. In ianuarie 2009, Interpublic a devenit actionar majoritar in MRM Worldwide, urmand ca in 2015 sa preia integral grupul fondat de Bogdan Enoiu, acum mai mult de un deceniu.
"Sunt multumit de rezultatele noastre financiare pe anul trecut. Neluand 2008 in discutie pentru ca este un an atipic cu care nu ne vom mai intalni foarte curand si cu care nu are sens sa ne comparam, am obtinut cifre foarte bune si am reusit sa crestem de la an la an. In plus, McCann Erickson iese din 2009 cu o cota de piata mai mare in conditiile in care industria de comunicare este poate cea mai competitiva dintre toate", spune Bogdan Enoiu, managing director, McCann WorldGroup Romania.
Cifrele pe 2009 nu sunt inca finale, grupul avand mai multe proiecte pe termen lung in derulare ale caror venituri se impart intre anii 2009 si 2010, conform politicilor contabile in vigoare. In 2008, grupul McCann a raportat o cifra de afaceri de 280 milioane de lei.
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentia de publicitate McCann Erickson, agentia de media Universal McCann, agentia de relatii publice McCann PR, compania de comunicare digitala MRM Worldwide si agentia de BTL, Momentum. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup, una dintre cele mai puternice retele