Producatorul francez de produse de prim ajutor si medicamente fara prescriptie Laboratoires Urgo care activeaza in Romania prin firma de distributie farmaceutica Mediplus, parte a grupului A&D Pharma, estimeaza o crestere a afacerilor pe piata locala cu 10% in lei, la 21,1 mil. lei (5 mil. euro) pentru acest an in urma intrari pe piata suplimentelor alimentare. "In acest an intram pe un nou segment, cel al supliementelor alimentare unde vrem sa lansam cinci produse pana la sfarsitul anului, ceea ce va duce la o crestere a afacerilor cu 10%", spune Anne Durocher, country manager al Laboratoires Urgo Romania. Compania vinde deja pe piata locala trei produse din gama suplimentelor alimentare sub brandul Alvityl si estimeaza o cota de piata de 10% in valoare in acest an, cu 60-70.000 de unitati vandute. Anul trecut, compania a incheiat cu o cifra de afaceri de 19,2 milioane de lei, cea mai mare contributie, de 60%, fiind adusa de Humex (produs impotriva afectiunilor cailor respiratorii), restul reprezentand vanzarile de plasturi Urgo. Laboratoires Urgo a vandut in 2009 peste 2,2 milioane de unitati, din care plasturii Urgo au reprezentat jumatate din vanzari. Pe piata produselor pentru raceala si gripa, Humex concureaza cu Nurofen (Reckitt Benckiser), Paracetamol Sinus (Europharm) sau Coldrex (GlaxoSmithKline). Pe piata suplimentelor alimentare, care este estimata la peste 100 mil. euro, sunt active firme Walmark, Europharm, Ozone.
Producatorul francez de produse de prim ajutor si medicamente fara prescriptie Laboratoires Urgo care activeaza in Romania prin firma de distributie farmaceutica Mediplus, parte a grupului A&D Pharma, estimeaza o crestere a afacerilor pe piata locala cu 10% in lei, la 21,1 mil. lei (5 mil. euro) pentru acest an in urma intrari pe piata suplimentelor alimentare. "In acest an intram pe un nou segment, cel al supliementelor alimentare u