Jumatate din vanzarile Dacia pe piata franceza s-au derulat prin programul de casare, potrivit statisticilor Ministerului Francez al Relansarii, pondere similara cu cea atinsa si in Germania. Din cele 66.000 de masini vandute in Franta, peste 32.000 au fost prin programul "Rabla", Dacia ocupand locul patru in topul celor mai bine vandute marci, dar si prima pozitie din topul marcilor "de import". Prima de casare in Franta a fost in 2009 de 1.000 de euro, urmand ca in acest an valoarea acesteia sa scada treptat spre 500 de euro. Cele mai bine vandute branduri in cadrul programului au fost Citroen, cu peste 122.600 de masini, urmat de Renault cu 115.300 de unitati si Peugeot cu 101.500 de automobile. Dintre marcile pe care Dacia le-a depasit in Franta in cadrul programului de casare se numara Ford, cu 30.900 de masini, dar si Opel sau Fiat. In Germania Automobile Dacia a comercializat 84.897 de autotovehicule in 2009, in crestere cu peste 230% in comparatie cu anul precedent, potrivit statisticilor Renault AG. Dintre acestea, aproximativ 48.000 de masini s-au vandut prin programul de casare. Din totalul exporturilor Dacia de aproximativ 255.000 de autovehicule, 200.000 au avut ca destinatie pietele vest-europene.
Jumatate din vanzarile Dacia pe piata franceza s-au derulat prin programul de casare, potrivit statisticilor Ministerului Francez al Relansarii, pondere similara cu cea atinsa si in Germania. Din cele 66.000 de masini vandute in Franta, peste 32.000 au fost prin programul "Rabla", Dacia ocupand locul patru in topul celor mai bine vandute marci, dar si prima pozitie din topul marcilor "de import". Prima de casare in Franta a fost in 2009 de 1.000 de euro, urmand ca in acest an valoarea acesteia sa scada treptat spre 500 de euro. Cele mai bine vandute branduri in cadrul programului au fost Citroen, cu peste 122.600 de masini, urmat de Renault cu 115.30