- Cultural - nr. 468 / 27 Ianuarie, 2010 Desi cinefilii si telespectatorii impatimiti nu o pot desprinde pe "cea mai si cea mai" frumoasa actrita din Romania de personajul din film, pentru ca este neschimbata dupa 20 de ani, maestrul Dan Alecsandrescu afirma, pe vremea cand era inca sanatos si pregatea candidati la actorie, ca o frumusete ca ea nu a existat, nu exista si nu va exista in cinematografia romaneasca, dar ca regreta faptul ca "si-a facut reclama doar in filmele pentru liceeni", fiindca merita mai mult. Despre frumusetea acestei actrite si despre rolul Ioanei - demnitatea tinerei indragostite - s-a scris mai mult decat despre talentul si sensibilitatea ei, despre faptul ca ar merita sa joace mult mai mult decat ii ofera prima scena a tarii. Putini din cei care au vazut-o la cinematograf in roluri principale, cum au fost cele din musicalul "In fiecare zi mi-e dor de tine" si "O vara cu Mara", au continuat sa-i urmareasca evolutia si in teatru, la Sfantu-Gheorghe, unde a fost "deportata", dar s-a simtit foarte bine, ajungand inapoi, prin Ploiesti, in Bucuresti, unde, paradoxal, nu i s-au dat roluri de comedie spumoasa, in care iradia, ca in "Casatorie prin concurs" si "Noaptea la Madrid". Cu toate acestea, sustine ca Polina din "Morometii" (un rol aproape de figuratie) si cel din "Miracolul" au fost singurele pe care le-a iubit. In ultimul spectacol, "Iubiri interzise", care nu s-a jucat de 6 luni pe scena TNB, intra plangand in scena, ei ii apartine monologul care deschide spectacolul. Insa in sala au ramas doar criticii care din cand in cand mai scriu despre teatru, fiindca cei care au umplut pe jumatate sala "Amfiteatru" au uitat sa-si inchida telefoanele mobile, au iesit si au intrat in sala cand au dorit, aratand o profunda lipsa de respect fata de actrita si, de cele mai multe ori, ii contesta meritele, dupa cum am citit. Este foarte usor sa prives