UPC Romania, al doilea operator de cablu TV pe piata locala, cu venituri de 92,1 milioane de euro in primele noua luni din 2009, a lansat cu 200.000 de euro primul concept store. Prin acest nou tip de magazin, managementul companiei spera ca potentialii clienti vor fi mai bine informati in privinta serviciilor oferite de operator si in final ii si vor achizitiona serviciile.
In timp ce RCS&RDS si Romtelecom devin tot mai agresive pe piata de telecomunicatii, nici UPC nu se lasa mai prejos si, pentru a atrage noi clienti, a lansat un magazin de tip concept store in zona Soselei Mihai Bravu Nr. 35, in apropiere de piata Obor, una dintre cele mai aglomerate zone din Capitala, magazinul adresandu-se clientilor din zonele Mosilor, Bucur Obor si Stefan cel Mare.
Printre ceilalti operatori pe piata locala care se mai promoveaza in magazine de tip concept store se numara Orange, liderului pietei de telecomunicatii pe piata locala deschizand magazinul de pe Calea Victoriei in 2006, si membrele grupului OTE, Cosmote si Romtelecom, care au lansat primul concept store in noiembrie 2008.
„Nu ne vom limita doar la aceasta locatie si vom mai deschide in acest an o locatie in Bucuresti si cateva in orasele mari in care avem toate serviciile”, a declarat in cadrul conferintei de lansare Severina Pascu, directorul financiar al companiei.
Ea a adaugat ca in magazinul de 130 de metri patrati s-au investit in jur de 200.000 de euro, locatia fiind una noua, dar pentru care a fost obtinuta o chirie "la un pret bun".
Magazinul este impartit in mai multe zone, printre care cele mai importante sunt cea de interactiune si de demonstratii, clientii avand posibilitatea sa utilizeze calculatoarele conectate la Internet sau sa vizioneze programele difuzate la televiziunea HD ori sa incerce DVR-ul (digital video recorder-dispozitiv care permite inregistrarea, derularea