Seful companiei pune cresterea profitului cu 40% si pe seama agresivitatii mai mari in vanzarile directe: "Am organizat 22 de conferinte si workshop-uri in 2009".
Producatorul de solutii informatice pentru afaceri TotalSoft a inregistrat anul trecut o crestere cu 40% a profitului inainte de plata dobanzilor, taxelor, deprecierii si amortizarii, sau EBITDA, la cinci milioane de euro, la afaceri de aproape 20 milioane euro.
Liviu Dragan, directorul general al companiei, pune cresterea profitului pe seama mai multor factori, printre care reducerea costurilor si agresivitatea in vanzari, care au adus venituri mai mari.
"Profitul a crescut atat prin cresterea veniturilor fata de 2008, cat si printr-o reorganizare si eficientizare a proceselor interne. In 2009 am avut o agresivitate mult mai mare in zona de vanzari diecte si in zona de evenimente dedicate generarii de noi oportunitati (22 de evenimente, conferinte si workshop-uri). Acum avem si o eficienta operationala mult mai buna. De exemplu, timpul de implementare a scazut semnificativ, cu alte cuvinte putem raspunde simultan mai multor cereri in acelasi timp", a precizat Dragan pentru ZF. "Am fost mai atenti si cu recuperarea creantelor, desi politica noastra este sa ne sustinem clientii pentru a trece impreuna prin criza."
La nivelul anului 2008, TotalSoft a realizat o cifra de afaceri de 18 milioane de euro, in crestere cu peste 40%. Compania a inregistrat anul trecut o crestere cu 32% a veniturilor obtinute din solutia pentru gestionarea resurselor intreprinderii (ERP - Enterprise Resource Planning) Charisma, adaugand in portofoliu 45 de noi clienti. La polul opus s-a situat sistemul de project management Primavera, ale carui scaderi au fost simtitoare pe fondul "prabusirii pietei constructiilor si a proiectelor de infrastructura", au spus reprezentantii companiei.
Anul 2009 a f