Compania aeriană Blue Air a avut anul trecut o cifra de afaceri a companiei de 140 de milioane de euro, înregistrând creşteri şi în timp de criză.Operatorul a transportat 1,7 milioane de pasageri, în creştere cu 55% faţă de 2009. Iar pentru 2010, Blue Air îşi propune să ajungă la 2,2 milioane de pasageri, iar valoarea cifrei de afaceri să crească la 200 de milioane de euro. Pentru a atinge acest obiectiv, reprezentanţii companiei spun că vor lansa noi destinaţii şi că
Compania aeriană Blue Air a avut anul trecut o cifra de afaceri a companiei de 140 de milioane de euro, înregistrând creşteri şi în timp de criză.
Operatorul a transportat 1,7 milioane de pasageri, în creştere cu 55% faţă de 2009. Iar pentru 2010, Blue Air îşi propune să ajungă la 2,2 milioane de pasageri, iar valoarea cifrei de afaceri să crească la 200 de milioane de euro. Pentru a atinge acest obiectiv, reprezentanţii companiei spun că vor lansa noi destinaţii şi că vor creşte numărul de angajaţi, în prezent 800, cu cel puţin 30%.
„Cele mai profitabile cursele ale companiei au fost Bucureşti – Larnaca şi Bucureşti - Roma. În general legăturile cu Italia merg foarte bine, dar şi relaţia cu Larnaca este foarte căutată, atât vara, cât şi iarna. Pe aceste curse am avut un grad mediu de ocupare de 85 - 95%”, a declarat, pentru capital.ro, Adrian Ionaşcu, directorul general al companiei.
Potrivit acestuia, Blue Air şi-a menţinut, anul trecut, o cotă de piaţă de 42-44%, Adrian Ionaşcu a mai declarat pentru capital.ro că toate aceste obiectiv sunt realizabile însă cel mai frică îi este de preţul petrolului, care este foarte impredictibil.